Ontdek onze vacatures


Trustteam staat voor vertrouwen binnen ons team én naar onze klanten toe. Die belofte maken we waar door bewust te kiezen voor competente medewerkers die inzet en klantgerichtheid hoog in het vaandel dragen. We zijn geregeld op zoek naar enthousiaste mensen om ons (Trust)team te versterken. Hieronder kunt u de huidige vacatures raadplegen. De functie waarnaar u op zoek bent, staat niet tussen de lijst? Aarzel zeker niet om spontaan te solliciteren!
Spontaan solliciteren
aanvaarde bestanden : .doc, .docx, .pdf
We zijn op zoek naar enthousiaste mensen om ons team te versterken:

Een belangrijke pijler binnen Trustteam is onze softwareafdeling Pulse, die speciaal is ontwikkeld voor de gezondheids- en arbeidsbeschermingsdiensten. De ontwikkeling ervan is volledig intern, en we richten ons voortdurend op het optimaliseren van de functionaliteiten.

Pulse is gebruiksvriendelijke software die, naast het medische aspect en risicobeheer, ook de planning, rapportage en facturering van interne en externe diensten voor preventie en arbeidsbescherming structureert.

Onze software wordt gebruikt in België en Frankrijk.

 

Wat houdt de rol van analist in?

  • Je maakt deel uit van het Pulse-analistenteam, bestaande uit 8 analisten, elk verantwoordelijk voor een specifiek module (bijv. risicobeheer, planning, administratie, medisch dossier, facturering, ...) van het pakket.
  • Je bent de cruciale schakel tussen de klant, het ontwikkelingsteam en de eindgebruiker.
  • In je rol als expert ben je het aanspreekpunt voor alle vragen met betrekking tot je module.
  • Je maakt je snel vertrouwd met de bedrijfsactiviteiten van je klanten.
  • Je verzamelt de behoeften, bent verantwoordelijk voor de analyse en modelleert deze tot functionaliteiten.
  • Je valideert de functionaliteiten tijdens de effectieve implementatie en brengt de nodige aanpassingen aan.
  • Je levert adequate documentatie.
  • Je assisteert de klant tijdens technische IT-adviesopdrachten.
  • Je zorgt voor de dienstverlening bij je toegewezen klant.

 

Wie zoeken we?

  • Je hebt een sterke IT-achtergrond en bent vertrouwd met een breed scala aan technologieën.
  • Je bent zeer gefascineerd door technische uitdagingen en wilt blijven leren.
  • Je hebt minimaal 3 jaar professionele ervaring in IT en bent geïnteresseerd in een rol als brug tussen bedrijfsleven en ontwikkeling.
  • Je hebt een goed begrip van bedrijfsprocessen.
  • Je werkt gestructureerd, bent zeer analytisch en kunt prioriteiten stellen.
  • Je kunt op abstract en conceptueel niveau met de klant meedenken, maar je gaat ook graag de details in.
  • Je hebt initiatief en neemt verantwoordelijkheid binnen het team.
  • Je bent onafhankelijk, communicatief en sociaal.
  • Goede kennis van het Frans en Engels is een vereiste. 

Wat bieden we?

  • Een stabiele en uitdagende job binnen een groeiend bedrijf.
  • Een dynamische werkcultuur waar er een een collegiale sfeer heerst.
  • Een plaats bij één van onze vele bedrijfsactiviteiten maar ook aan onze bedrijfsbar voor onze wekelijkse vrijdagdrink.
  • Een aantrekkelijk loonpakket met tal van extralegale voordelen.
aanvaarde bestanden : .doc, .docx, .pdf

Als Senior Account Manager ben je het centrale aanspreekpunt voor alle vragen en noden onze klanten. Met een commerciële flair focus je op cross- en upselling bij onze klanten in de regio West- en Oost-Vlaanderen.

 

Als Senior Account Manager :

  • Ben je in staat om mee te denken met de business strategie van de klant om hun IT infrastructuur naar een hoger niveau te tillen.
  • Focus je op een langetermijnrelatie met je klanten.
  • Onderhandel je over projecten op managementniveau.
  • Heb je de eindverantwoordelijkheid in het volledige offerte- en verkoopsproces, van de inschatting van de behoefte van de klant tot het vertalen van de meerwaarde van de voorgestelde IT-oplossingen naar de business van de klant.
  • Ben je een aanspreekpunt en coach voor junior account managers.

 

Wie zoeken we?

  • Je hebt inzicht in de infrastructuur- en IT-noden van kleine en middelgrote ondernemingen en in de beslissingsprocessen van deze bedrijven.
  • Je kan terugkijken op een aantal jaren ervaring als sales in de IT-sector.
  • Je zoekt en ziet opportuniteiten als geen ander. Deals afsluiten geeft je energie.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands. Kennis van het Frans is een pluspunt.

 

Wat bieden we?

  • Een boeiende, stabiele en vooral ook uitdagende job binnen een groeiend bedrijf.
  • De kansen om je volledig te ontplooien en mee te groeien binnen ons bedrijf.
  • Uiteraard hoort hier ook een aantrekkelijk loonpakket bij.
aanvaarde bestanden : .doc, .docx, .pdf

Ben jij klaar om de volledige marketingstrategie van Trustteam-Group met een focus op Nederland en Vlaanderen te sturen? Werk je graag in een dynamisch IT-bedrijf met een internationale focus? Trustteam, een toonaangevende IT managed services provider met 700 medewerkers in 5 landen, zoekt een Marketing Business Partner om ons team te versterken. Samen met je Franstalige collega ben jij verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van marketingcampagnes, contentstrategie tot productmarketing.

Wat ga je doen?

  • Marketingstrategie en -planning: Samen met je collega stel je een marketingjaarplan op voor de Trustteam Group. In jouw rol zorg je voor de opvolging en implementering in de regio’s Nederland en Vlaanderen.
  • Content en productmarketing: Je ontwikkelt en implementeert effectieve marketingstrategieën voor ons merk en onze vele IT-oplossingen/ producten, en bepaalt wat we inhouse oppakken of aan partners toevertrouwen.
  • Hands-on uitvoering:
    • Ontwikkel en voer zowel online als offline marketingcampagnes uit.
    • Creëer promotiemateriaal in lijn met onze branding.
    • Organiseer fysieke en online evenementen, zoals webinars, seminars en klantendagen.
  • Marketingdata en analyse: Je meet de effectiviteit van campagnes en past strategieën aan om onze doelstellingen te behalen.
  • Klantgerichte positionering: Met jouw ervaring breng je oplossingen en services marktgericht over, met aandacht voor klant- en segmentgerichte benadering.
  • Projectbeheer en budgettering: Beheer marketingprojecten, inclusief jaarplanning en budgetbeheer.

Wie zoeken wij?

  • Bachelor of master in Marketing, Communicatie, of een vergelijkbare richting.
  • Minimaal 5 jaar ervaring in B2B-marketing en contentcreatie.
  • Kennis van SEO, SEA en lead-marketing.
  • Sterke beheersing van Nederlands en Engels; kennis van Frans is een pluspunt.
  • Je bent van nature hands-on en leergierig ingesteld.

Wat bieden wij?

  • Een stabiele en uitdagende rol binnen een groeiend, internationaal bedrijf waar je geen nummer bent.
  • Deelname aan diverse bedrijfsactiviteiten, inclusief onze gezellige vrijdagdrink in onze bedrijfsbar.
  • Een aantrekkelijk salarispakket met tal van extralegale voordelen.

Interesse? Solliciteer vandaag (jobs@trustteam.be) en word de drijvende kracht achter de marketing van de Trustteam Group. 

aanvaarde bestanden : .doc, .docx, .pdf

Ben jij een administratieve duizendpoot met een passie voor cijfers? Ben je op zoek naar een dynamische functie waarin je je ervaring in facturatie kunt inzetten en verder ontwikkelen? Dan is de functie van Facturatiebediende bij Trustteam misschien wel iets voor jou!

Wat ga je doen? Als facturatiebediende ben je een belangrijke schakel binnen het facturatieproces van Trustteam. Je bent verantwoordelijk voor zowel de aankoop- als verkoopfacturen, waarbij je de volgende taken uitvoert:

  • Je helpt mee op de dienst facturatie en zorgt voor een correcte verwerking van facturen in ons systeem.
  • Je controleert de ingevoerde gegevens en zorgt ervoor dat alles accuraat wordt geregistreerd.
  • Je ondersteunt het team met allround administratieve taken die bijdragen aan een vlotte werking van de afdeling.

Wie zoeken we? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en hands-on facturatiebediende die zich herkent in het volgende profiel:

  • Je hebt bij voorkeur een opleiding in boekhouding of facturatie (of bent bereid om je hierin verder te ontwikkelen).
  • Je hebt ervaring in facturatie en hebt een goede kennis van Excel.
  • Je bent hands-on, leert snel nieuwe taken aan en werkt graag zelfstandig.
  • Je beheerst Nederlands zowel mondeling als schriftelijk; kennis van Frans is een pluspunt.

Wat bieden wij?

  • Een opleiding op maat, zodat je snel vertrouwd raakt met onze systemen en processen.
  • Een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen, zoals een bedrijfswagen
  • Een dynamische en collegiale werkomgeving waar teamwork en initiatief gewaardeerd worden.

Interesse? Solliciteer vandaag op jobs@trustteam.be

aanvaarde bestanden : .doc, .docx, .pdf

BIENVENUE CHEZ TRUSTTEAM :

Trustteam compte plus de 550 collaborateurs présents au sein de 5 pays (France, Belgique, Luxembourg, Roumanie & Pays-Bas).

Nous avons la volonté d’apporter des solutions et un accompagnement sur mesure et de proximité, à nos clients comme à nos collaborateurs.

Nos équipes sont des experts intervenants autour de 6 domaines d’activité : Cloud & Connectivity ; Communication & Collaboration ; Infrastructure & Network ; Software ; Security ; Support & Services.

 

Notre équipe Trustteam Wallonie recherche un(e) Assistant Commercial Polyvalent - Assistante Commerciale Polyvalente (H/F) basé(e) à Wavre.

 

Si vous aimez jongler entre support administratif et organisation d’événements tout en développant votre sens commercial, ce poste est fait pour vous.

Rejoignez notre équipe soudée et innovante où chaque jour apporte de nouveaux défis et de belles opportunités

 

Tâches :

  • Gestion des offres et commandes :
    • Suivre l’intégralité du cycle de commande pour nos clients, depuis la création de l’offre jusqu’à la finalisation et la coordination des étapes administratives avec le service commercial.
    • Assurer la mise en forme et le suivi des offres commerciales et de leur envoi dans les délais.
    • Gérer les demandes de prix spéciaux pour les avoir en temps en heure ;
  • Communication et Animation de Réseaux :
    • Coordonner la communication sur LinkedIn et autres plateformes, contribuant à l’animation de notre réseau de clients et partenaires.
    • Collaborer avec les équipes internes pour organiser la diffusion de contenu commercial et événementiel.
  • Événementiel :
    • Organiser et gérer des événements clients, internes et externes, en coordonnant les prestataires et les intervenants pour assurer le bon déroulement.
    • Proposer des idées créatives pour améliorer l’expérience client lors des événements.

 

 

Formation(s) et qualification(s) :

  • Diplôme en administration, gestion ou commercial.
  • Expérience préalable de minimum 3 ans en tant qu’assistant(e) commercial(e) ou administratif(ve), idéalement dans un environnement en lien avec le secteur IT ou les services aux entreprises.

 

 Compétences attendues :

  • Sens du détail, forte organisation et capacité à gérer plusieurs tâches simultanément.
  • Excellentes compétences en communication et relationnel, avec une aisance dans le contact client et une approche proactive.
  • Créativité et capacité à proposer des solutions innovantes, surtout dans l’organisation d’événements.
  • Aptitude à travailler en équipe et à établir des relations de travail constructives.
  • Excellente maîtrise d’Excel (y compris des formules de base) et des outils bureautiques (Word, PowerPoint).
  • Flexibilité pour jongler avec les différents déplacements liés aux événements.

 

Connaissances des langues :

  • Excellente maîtrise du français à l’oral et à l’écrit.
  • Anglais conversationnel.
  • Le néerlandais est un atout.

 

Pourquoi nous rejoindre ?

  • Un environnement de travail inspirant : intégrez une équipe où l’entraide et la bienveillance sont au cœur de notre quotidien.
  • Des missions variées et enrichissantes : entre gestion back-office et événementiel, ce poste vous promet une palette de missions diversifiées qui vous permettront d’explorer différents talents.
  • Travail hybride : une flexibilité qui vous permet de conjuguer vie pro et perso, tout en étant présent(e) pour les moments clés de l’équipe.

 

Notre processus de recrutement :

Si cette offre vous a convaincu(e), transmettez-nous votre CV à l’adresse jobs@trustteam.be et si celui-ci est retenu par nos équipes, nous vous proposerons un premier appel téléphonique pour échanger sur votre parcours, vous présenter plus en détail la société, et vous expliquer la suite du process de recrutement.

aanvaarde bestanden : .doc, .docx, .pdf