MyZen is ontwikkeld om ondernemers en kmo's te ondersteunen om de verwerking van inkomende en uitgaande facturen (en de bijhorende betalingen) eenvoudig te beheren. Geen moeilijke boekhoudtermen en zo ver mogelijk geautomatiseerd. Alles wat u nodig heeft voor een perfecte voorbereiding voor uw boekhouder.
Dankzij MyZen heeft u op elk moment een real-time overzicht van uw inkomende en uitgaande facturen. Op pc, tablet of smartphone.
Benieuwd naar MyZen? Aarzel niet om hier gratis een account aan te vragen. Via deze link kan u MyZen 15 dagen gratis uitproberen. Zo kunt u zelf ondervinden hoe MyZen uw leven gemakkelijker maakt.
Met alle onderstaande functionaliteiten slaagt u erin om alle voorbereidingen voor uw boekhouder te doen. Daarna kunnen de inkomende en uitgaande facturen digitaal in PDF- of UBL-vorm doorgestuurd worden naar uw boekhouder. Uiteraard werd MyZen geïntegreerd met Zen soft, de administratieve software die Trustteam ontwikkelt. Werkt u met een ander boekhoudpakket? Ook dat is geen probleem, aangezien MyZen met tal van boekhoudprogramma's kan koppelen!
Wil u MyZen integreren met uw CRM pakket Teamleader? Geen enkel probleem! Hier vindt u alles met betrekking tot het voltooien van de integratie. Maakt u nog geen gebruik van Teamleader? Aarzel dan niet om tijdelijk gebruik te maken van het CRM-pakket. Een testperiode aanvragen doet u hier.
Alle voordelen op een rijtje: